دوره 13، شماره 4 - ( مهر و آبان 1398 )                   جلد 13 شماره 4 صفحات 310-302 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Ahmadi M, Torabi M, Goodarzi M, Hamidi H, Elmi S, Golmahi F, et al . The Effectiveness Dimensions of Intelligent Secretariat in Tehran University of Medical Sciences. payavard 2019; 13 (4) :302-310
URL: http://payavard.tums.ac.ir/article-1-6867-fa.html
احمدی مریم، ترابی ماشاله، گودرزی مریم، حمیدی حمیده، علمی سمیرا، گل ماهی فاطمه، و همکاران.. ابعاد اثربخشی دبیرخانه هوشمند دانشگاه علوم پزشکی تهران. پیاورد سلامت. 1398; 13 (4) :302-310

URL: http://payavard.tums.ac.ir/article-1-6867-fa.html


1- کارشناس ارشد مدیریت فناوری اطلاعات، دبیرخانه هوشمند مرکزی، میز خدمت و اتوماسیون اداری، دانشگاه علوم پزشکی تهران، تهران، ایران
2- استادیار مرکز تحقیقات علوم و تکنولوژی در پزشکی، رییس دبیرخانه هوشمند مرکزی، میز خدمت و اتوماسیون اداری، دانشگاه علوم پزشکی تهران، تهران، ایران ، mtorabi@tums.ac.ir
3- دانشجوی دکتری مدیریت تکنولوژی، دانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات، تهران، ایران
4- کارشناس ارشد مهندسی صنایع، دبیرخانه هوشمند مرکزی، میز خدمت و اتوماسیون اداری، دانشگاه علوم پزشکی تهران، تهران، ایران
5- کارشناس مهندسی نرم افزار، دبیرخانه هوشمند مرکزی، میز خدمت و اتوماسیون اداری، دانشگاه علوم پزشکی تهران، تهران، ایران
6- کارشناس مهندسی فناوری اطلاعات، دبیرخانه هوشمند مرکزی، میز خدمت و اتوماسیون اداری، دانشگاه علوم پزشکی تهران، تهران، ایران
7- کارشناس مهندسی الکترونیک، دبیرخانه هوشمند مرکزی، میز خدمت و اتوماسیون اداری، دانشگاه علوم پزشکی تهران، تهران، ایران
8- کارشناس ارشد مدیریت اجرایی، دبیرخانه هوشمند مرکزی، میز خدمت و اتوماسیون اداری، دانشگاه علوم پزشکی تهران، تهران، ایران
چکیده:   (2769 مشاهده)
زمینه و هدف: هدف از این پژوهش، معرفی ایجاد مدل جدید اندیکاتور نامه­ها در اتوماسیون اداری دانشگاه علوم پزشکی تهران است.
روش بررسی: پژوهش حاضر از نوع پژوهش کاربردی و نوع مطالعه توسعه ­ای می­ باشد که در این پژوهش روش قدیمی اتوماسیون در قالب مدل جدید اصلاح گردیده است. بر اساس پراکندگی کدهای اختصاص یافته به نامه ­ها، نبود نظم خاص در کدهای واحدهای قدیم و جدید تعریف شده و این­که ابتدا اندیکاتور نامه­ ها در سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه به­ صورت ترکیب حروف و عدد و بدون طبقه­ بندی انجام می­ شده است، تصمیم به اصلاح آن گرفته شد. در این مدل، شماره­ گذاری مکاتبات براساس فراوانی واحدهای زیرمجموعه دانشگاه تشریح و مدل پیشنهادی ارایه گردید.
یافته­ها: بر اساس مدل جدید شماره­ گذاری، کدهای یکپارچه به نامه­ ها اختصاص یافت که تماما عددی و یا ترکیبی از اعداد بوده است. با توجه به فراوانی واحدهای تحت پوشش دانشگاه، مراکز تحقیقاتی بیشترین تعداد را به خود اختصاص داده ­اند. بنابراین، دامنه ­ی بزرگ­تری از کدهای اندیکاتور برای این واحدها نسبت به سایر بخش­ها در نظر گرفته شد.
نتیجه­گیری: این مدل، دستیابی به الگوی جدید ایجاد کد اندیکاتور اتوماسیون اداری در دانشگاه علوم پزشکی تهران را فراهم کرده و موجب سهولت در جستجوی نامه­ ها براساس شماره­ ی تعریف شده می­ گردد.
متن کامل [PDF 661 kb]   (1548 دریافت)    
نوع مطالعه: پژوهشی اصيل | موضوع مقاله: مدیریت خدمات بهداشتی درمانی
انتشار الکترونیک: 1398/10/9

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پیاورد سلامت می باشد.

طراحی و برنامه نویسی: یکتاوب افزار شرق

© 2024 , Tehran University of Medical Sciences, CC BY-NC 4.0

Designed & Developed by : Yektaweb