|
 |
تأثیر ارتعاش عمومی بدن بر بهبود اختلالات تعادلی |
ص. ۹-۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
آزاده شادمهر*  |
|
چکیده
(۹۰۲۳ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۷۵۷ دریافت)
|
 |
تأثیر ارتقای پایۀ تحصیلی بر مهارت ریاضیات دانشآموزان کمشنوا |
ص. ۱۷-۱۰ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
اعظم شریفی* ، علیاصغر کاکوجویباری  |
|
چکیده
(۱۴۶۳۷ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۱۷۲ دریافت)
|
 |
مقایسۀ میزان استرس و رضایتمندی زناشویی در والدین کودکان کمشنوا و عادی |
ص. ۲۴-۱۸ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
کریم قراشی* ، پرویز سرندی ، ابوالفضل فرید  |
|
چکیده
(۱۰۹۸۸ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۶۳۱ دریافت)
|
 |
روشهای اصلاح مکالمه در کودکان 3 و 5 سالۀ بهنجار فارسیزبان شهر اهواز |
ص. ۳۱-۲۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
زهرا قیومی انارکی* ، لیلا قسیسین ، بهروز محمودی بختیاری ، علی فلاح ، فاطمه صالحی ، الهام پریشن  |
|
چکیده
(۱۰۶۹۹ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۸۱۱ دریافت)
|
 |
بررسی تمایز ویژگیهای آوایی واکههای زبان فارسی در کودکان با کمشنوایی شدید |
ص. ۴۰-۳۲ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
شیوا ابراهیمیان* ، آمنه رنجبر ، مهری صفری ، فیروز صدیقی ، محبوبه سعادت  |
|
چکیده
(۱۱۳۸۰ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۵۷۶ دریافت)
|
 |
بررسی اثر روش مقابله با استرس در دانشآموزان کمشنوا |
ص. ۴۹-۴۱ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
بهمن اکبری ، زهره تیموری* ، شهنام ابوالقاسمی ، حمیدرضا خورشیدیان  |
|
چکیده
(۱۲۴۴۲ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۹۸۹ دریافت)
|
 |
بررسی و مقایسۀ مهارتهای پردازش واجی در کودکان شش سالۀ بینا و نابینای فارسیزبان |
ص. ۵۷-۵۰ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
مریم سادات مومن واقفی* ، لعیا غلامی تهرانی ، طاهرهسیما شیرازی ، محمد رضایی ، مهدی رهگذر  |
|
چکیده
(۱۱۵۵۲ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۲۹۱ دریافت)
|
 |
بررسی درک و بیان سؤالات پرسشواژهای در کودکان 6-4 سالۀ فارسیزبان |
ص. ۶۶-۵۸ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
رضوان اکبری منیع ، ناهید جلیلهوند* ، علی قربانی ، محمد کمالی ، محمدرضا رضوی  |
|
چکیده
(۱۰۱۷۵ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۱۲۹ دریافت)
|
 |
مقایسۀ درک خواندن و حافظۀ کاری در کودکان کمشنوا و عادی |
ص. ۷۴-۶۷ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
محمد رضایی* ، وحید راشدی ، لعیا غلامی تهرانی ، اکبر داروئی  |
|
چکیده
(۱۰۷۹۵ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۴۰۲۶ دریافت)
|
 |
ارزیابی وضوح زمانی در افراد مبتلا به صرع لوب گیجگاهی یکطرفه با استفاده از آزمون فاصله در نویز |
ص. ۸۴-۷۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
اعظم نوائی لواسانی ، قاسم محمدخانی* ، محمود معتمدی ، لیلا جلیلوند کریمی ، شهره جلائی  |
|
چکیده
(۱۷۱۶۸ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۴۹۵ دریافت)
|
 |
یک نمونه نسخه فارسی آزمون ظرفیت توجه پیوسته شنوایی و گزارش نتایج آن در کودکان هنجار |
ص. ۹۴-۸۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
ساناز سلطانپرست ، زهرا جعفری* ، سید جلال ثامنی ، مسعود صالحی  |
|
چکیده
(۱۷۷۰۹ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۳۹۲ دریافت)
|
 |
بررسی مقدماتی برخی تواناییهای کاربردشناختی کودکان شنوا و کمشنوا با استفاده از آزمون بازگویی داستان |
ص. ۱۰۲-۹۵ |
![[English Abstract]](./templates/tmpl_yekta/images/en.gif) |
فرنوش جاراللهی* ، یحیی مدرسی ، زهرا آقارسولی ، سلیمه جعفری  |
|
چکیده
(۱۳۱۰۱ مشاهده) |
متن کامل (PDF)
(۳۸۱۹ دریافت)
|